SEO služby
Chcete predbehnúť konkurenciu? Chcete väčšiu návštevnosť stránky? Vďaka nám tomu tak bude.
ESO v rukáve? SEO!
Kľúčom k prvým priečkam vo vyhľadávaní sú kľúčové slová. SEO je preto povinná jazda online marketingu, ktorú s nami zvládnete na jednotku. Váš web získa pevný základ pre zobrazovanie na prvých miestach.
Chcem ESOChcete lepšie miesto? SEO vás povýši!
Pomáha na vyššie pozície vo vyhľadávaní
Čím lepšia SEO optimalizácia web stránok, tým úspešnejší váš web bude.
Poráža konkurenciu
Čím vyššie sa vo vyhľadávaní objavíte, tým viac konkurencie necháte za sebou.
Pracuje s používateľskou skúsenosťou
Čím obľúbenejšia vaša značka je, tým populárnejšia ešte len bude.
Získava dlhodobú návštevnosť
Čím častejšie sa budete v organickom vyhľadávaní objavovať, tým pravidelnejšie vás vaši klienti uvidia.
Zvyšuje brand awareness
Čím viac vás bude vidno, tým viac potenciálnych zákazníkov môžete získať.
Lusknutím prstov SEO nevyčarujete
Úspešné veci sa nedajú vykúzliť zo dňa na deň. Pri SEO analýze kľúčových slov, optimalizácii obsahu webu, linkbuildingu, budovaní spätných odkazov, pri PR článkoch a ďalších SEO aktivitách si skrátka treba dať na čas. A nám trpezlivosť rozhodne nechýba!
Poznáte základné rozdelenie? My áno!
Náš postup v 6 krokoch
Audit / SEO audit webu aktuálneho webu a konkurencie
Prvým bodom úspešnej optimalizácie je komplexná a hĺbková analýza vášho webu. Pretože, čo sa môže zdať bežnému oku v poriadku, pre SEO nie je dosť dobré. My sa na vašu stránku pozrieme cez SEO okuliare.
Analýza kľúčových slov
Ďalším SEO krokom je určenie tých správnych kľúčových slov v rámci obsahu, o ktorom píšete. Pomocou ich analýzy zistíme najvyhľadávanejšie pojmy a témy, ale predovšetkým relevantné a konkurencieschopné slová pre váš biznis.
Odporúčania pre podstránky a kľúčové slová
Nasledujú naše SEO tipy na najlepšiu možnú optimalizáciu pre ľudí aj pre vyhľadávače. Ten, kto sa nebojí naše odporúčania na optimalizáciu skutočne aplikovať, bude žať SEO úspechy.
Linkbuildingová stratégia
Ďalším krokom našej SEO „mravčej“ práce je budovanie spätných odkazov. Pri nastavení stratégie dbáme na ich kvalitu a prirodzenosť. Vaša doména tak získa potrebnú autoritu pre vyhľadávací algoritmus Google.
Tvorba redakčného kalendára
Nezabúdame ani na plánovanie obsahu pomocou prehľadného redakčného kalendára. Vďaka nemu budete vedieť o všetkom, čo vás čaká a zároveň budete mať jasno vo všetkom, čo sa už udialo. Tak, aby ste to mohli spätne vyhodnotiť.
Pravidelný reporting s odporúčaniami na optimalizáciu
SEO treba neustále sledovať a snažiť sa ho korigovať ďalšími a ďalšími vylepšeniami. My pre vás tento živel, skrotíme tak, aby čo najlepšie cielil na vašich potenciálnych klientov.
Ako vás dostaneme na vyššiu pozíciu?
-
SEO audit
Aby ste mali prehľad
-
Analýza konkurencie
Aby ste získali náskok
-
Analýza kľúčových slov
Aby ste poznali tie správne slová
-
Onpage a offpage SEO
Aby ste boli relevantní a mali dostatočnú autoritu
-
Tvorba obsahu
Aby ste klientom mali čo povedať
-
Linkbuilding
Aby ste boli populárni
-
Lokálne SEO
Aby ste sa ukazovali vždy na správnom mieste
-
Pravidelná optimalizácia
Aby ste vždy mali prehľad a boli napred
Toto ste vedeli, že ...
Slovné spojenie SEO optimalizácia je nezmysel
S týmto termínom sa možno často stretnúť, ako na strane klientov, tak na strane SEO agentúr alebo SEO konzultantov (špecialistov).
Chyba je v tom, že SEO je akronym, ktorý už v sebe obsahuje slovo “optimalizácia”. Takže v podstate keď poviete SEO optimalizácia, tak hovoríte optimalizáciu pre vyhľadávače OPTIMALIZÁCIA (z ang. Search Engine Optimization).
Pomohli sme v online priestore
Zaujala Vás naša tvorba? Pozrite si aj iné naše referencie
Chcem vidieť viacČasto kladené otázky
Čo je SEO marketingová stratégia?
SEO marketingová stratégia je súbor techník a postupov navrhnutých na optimalizáciu webových stránok s cieľom zlepšiť ich viditeľnosť a ranking vo vyhľadávačoch. Cieľom SEO marketingu je získanie organického, neplateného návštevníctva zo strany vyhľadávačov, čo vedie k zvýšeniu návštevnosti a zlepšeniu pozície webovej stránky vo výsledkoch vyhľadávania. Táto stratégia zahŕňa optimalizáciu obsahu, kľúčových slov, technických aspektov webovej stránky a budovanie kvalitných spätných odkazov.
Kedy začať s linkbuildingom?
Začať s linkbuildingom by malo byť súčasťou celkovej digitálnej stratégie hneď po vytvorení kvalitnej a obsahovo bohatej webovej stránky. Je dôležité mať solídny základ obsahu a optimalizácie pre vyhľadávače predtým, než sa začnete zameriavať na budovanie spätných odkazov. Linkbuilding by sa mal považovať za postupný a dlhodobý proces. Zamerajte sa na budovanie organických odkazov, ktoré prichádzajú prirodzene zo strany iných webov s relevantným obsahom.
Čo je google search console?
Google Search Console (GSC) je bezplatný nástroj na kontrolu webových adries, kde poskytuje podrobné informácie o organickom prehľadávaní, indexovaní a zobrazovaní týkajúce sa vašich stránok, a to priamo z indexu Google. Patrí tiež k najčastejším nástrojom, ktoré sa využívajú pri SEO. Na základe získaných dát a informácií z GSC viete navrhnúť návrhy na optimalizáciu stránky a tiež kontrolovať mnohé chyby.
Koľko stojí SEO audit?
SEO audit v priemere stojí okolo cca 300 eur. Táto cena samozrejme závysí aj od veľkosti projektu alebo jeho náročnosti a môže sa projekt od projektu líšiť.