SEO služby pre klienta Bellmedi, kde sme zvýšili viditeľnosť webu o 382% a klikateľnosť o 275%

O klientovi
Klient Bellmedi sa zaoberá prírodnou kozmetikou a 100% prírodnými BIO olejmi. Základom spolupráce s klientom bola SEO optimalizácia webu a k tomu nadväzujúci aj linkbuilding. Spoluprácu sme začali v máji 2021.
V prípadovej štúdii vám ukážeme, ako sme zvýšili viditeľnosť stránky vo vyhľadávači o 365 % a klikatelnost webu o 275% v priebehu jedného roka.
Pravidelné aktivity
Počas projektu sme sa pravidelne venovali najmä týmto činnostiam:
- Nápady pre nový obsah
- Blogové články s komerčným a informačným zámerom
- Vylepšovanie existujúceho obsahu
- Zapracovávanie kľúčových slov
- Pridávanie užitočných interných odkazov
- Pridávanie ALT popisov obrázkov s kľúčovými slovami
- Optimalizácia meta titles a descriptions
- Linkbuilding (podpora existujúcich a nových obsahov kvalitnými spätnými odkazmi)
- Reportovanie a vyhodnocovanie našich aktivít
Stratégia
Úvodným krokom pri začatí spolupráce v rámci SEO u nás v marketingovej agentúre High5 je vždy SEO audit, ktorý nám dá náhľad v akom stave je aktuálne web z technického aj obsahového hľadiska. Výsledky SEO auditu sme zapracovali a technicky vyladili.
Druhý krok bola analýza kľúčových slov, z ktorých nám vyšli relevantné kľúčové slová. Kľúčové slová sme vybrali nie len podľa vyhľadávanosti ale aj konkurenčnosti. Cieľom bolo dostať relevantné kľúčové slová do obsahu, aby sa začali umiestňovať v organickom vyhľadávaní.
Obsah sme optimalizovali nie len úpravou textov podkategórií ale aj napĺňaním blogovej sekcie relevantnými blogmi vyladenými podľa pravidiel SEO. Postupne sme pre každú podstránku navrhli meta tittles, descriptions a optimalizovali H1 nadpisy. Všetky podstatné podstránky sme pospájali interným linkbuildingom a neusátle pracujeme s linkbuildingovou stratégiou.
Výsledky
Naše aktivity viedli k značnému nárastu organickej návštevnosti a dôležitých konverzií na webe.
Prehľad organickej návštevnosti
Medziročný vývoj organickej návštevnosti v rokoch 21-23
Medziročné porovnanie organickej návštevnosti 21 vs 22 (+ 26%)
- nový používatelia + 26%
- miera okamžitých odchodov – 840%
- počet transakcií +20%
- výnosy +31%
Pre detailnejšiu ukážku nárastu organickej návštevnosti sme porovnali organickú návštevnosť v mesiaci apríl, konkrétne: 4/21 vs 4/23
- nárast návštevnosti (používatelia) +164%
- nový používatelia +199%
- miera okamžitých odkodov -98%
- transakcie +75%
- výnosy +188%
Vývoj organickej návštevnosti
zdroj: Ahrefs.com
Pozície kľúčových slov
Zdroj: Ahrefs.com
Pri kvartálnom porovnaní (1-3/22 vs 1-3/23) sme
zistili, že sa nám podarilo zvýšiť viditeľnosť stránky v organickom vyhľadávaní o 382%
Celkové zobrazenia webu január 22-23
Tak isto sme kvartálne porovnali aj roky 22 vs 23, vrámci kliknutí na web (1-3/22 vs 1-3/23)
Pri porovnaní sme zistili, že kliknutia na web sa medziročne zvýšili o 291%
Priemerná pozícia v porovnaní prvého kvartálu 22 vs 23
Priemerná pozícia sa zvýšila o cca 49%
CELKOVÝ POČET ORGANICKÝCH KW
996
POČET KW NA PRVEJ STRÁNKE V SERP
107
POČET KW DO 3.MIESTA V SERP
23
Záver
Bellmedi je jeden z našich príkladov, ako sme vďaka dobrej SEO stratégii priniesli klientovi vyššiu návštevnosť ako aj obraty z organického vyhľadávania. Dostali sme brand do širšieho povedomia, nielen vďaka SEO ale aj spolupráci s ostatnými kanálmi ako Google ads a Facebook. Spolupráca úspešne naďalej pokračuje a my sa tešíme na ďalšie poznatky a zistenia kam bude náš klient smerovať.
Ak vás zaujímajú aj ďalšie výsledky našej marketingovej agentúry – pozrite si aj ďalšie case studies.