Nie každý deň očakávate oznámenie, že musíte ísť domov a pracovať z domu do odvolania.
Bol to vypočutý sen, pritiahnutý silou vášho myslenia?
Asi ani nie, skôr nám chce príroda povedať dosť. Vypočula som prírodu a začala som si počas homeoffice-u rozmnožovať všetky rastlinky, zeleninu či ovocie na prežitie tejto ekonomickej katastrofy. Po celom byte som mala sadeničky :D. Ale z tejto úrody by som asi neprežila, ani nenakŕmila svet.
Náhly nárast počtu nakazených ľudí, viedol k zmene životného štýlu. Spotrebitelia sa rozhodli venovať viac času online predaju ako predtým. Značky, ktoré sa začali zaoberať „gaučovými surférmi“, sa ukázali jasne a v niektorých prípadoch dokonca zaznamenali nárast predaja. Značky, ktoré sú tradične offline, inovovali nové online produkty v snahe prispôsobiť sa tomuto novému spôsobu života.
Naši klienti nadviazali na tento režim tak, že svoje služby začali používať online, niektorí zas pomohli iným a vďaka videochatu sa snažili pomôcť zadarmo. Tým, že sa toto leto videlo nepravdepodobné na vycestovanie, stúpol predaj záhradných bazénov. No nie je to super, mať leto doma?
Všimla som si, že o reklamy mimo domu, ako sú napríklad billboardy, sa nikto nezaujímal. Veď všetci boli doma, tým pádom sa zvýšil záujem o bannerové reklamy na sociálnych sieťach. To, čo nestálo pevne na ulici, sa dostalo k nám vďaka internetu. Nie však každý videl takéto riešenie a miesto toho sa znižovali rozpočty na marketing. Iní sa zase chopili príležitosti a mali z toho neskutočné výnosy.
Branding funguje najlepšie dlhodobo. Zníženie rozpočtu, keď to nie je potrebné, by mohlo mať negatívny vplyv na značku po skončení pandémie. Obchodníci by nemali zabúdať, že uprostred krízy – môže existovať príležitosť.
Chris Stephenson, regionálny vedúci stratégie a plánovania PHD APAC hovorí, že:
„Využite príležitosť. Toto je nový čas pre všetkých, nehovoriac o spotrebiteľoch. Buďte pripravení na oživenie – pripravte sa teraz na kampane, ktoré odzrkadľujú optimizmus, na vyskakovacie a rozšírené fyzické možnosti na zachytenie oživenia dopytu, a pripravte svoje propagácie a stimuly na zachytenie časti predaja, keď sa zotavia. Ale predovšetkým chápeme, že počasie robíme všetci teraz, a to nielen prežívanie, ale aj prekvitanie. Je to všetko naše nové normálne a je to už nejaký čas. “
Pohodlne.
Práca bola na celý deň.
Bolo to aj tým, že každý z kolegov pracoval v iný čas daného dňa a ja som zbierala ich práce počas celého dňa a dávala ich tak dokopy. Niekomu sa pracovalo dobre večer, takže miesto večerného seriálu, som stále pozerala do notebooku, iným sa zase pracovalo lepšie v noci, takže potom skoro ráno som už mala čo robiť a ostatným sa dobre pracovalo cez deň.
Takže stále bolo čo na pláne, dá sa povedať, že počas týchto čias strávených doma, som ani nevedela, že som doma. Keď som zistila, že vonku je svet a každý sa stal novým Saganom, som začala pomaly vystrkovať kukadlá von ako taký slimák s opatrnosťou. Zistila som, že príroda dostala druhý dych, menej áut, viac čistého vzduchu, menej hluku a spev vtákov.
Tento homeoffice mal tri nevýhody:
Výhody však boli tiež :
Viete, ako to chodí, ak funguje jedna firma, funguje vďaka nej aj iná atď. K finančnej kríze sa vyjadrovať nebudem, pretože nie len, že postihla mňa, vás, či našich klientov, ale postihla celý svet. Nie každý mal to šťastie, ako ja a mohol naďalej pracovať, preto píšem tento článok o tom, ako sa mi pracovalo z domu. Koho zaujíma o čo som prišla, lepšie je mať v hlave ešte otázku o čo všetko som mohla ešte prísť!
No fantasticky, ako v iné dni týchto krásnych letných dní.
Želám krásne leto, nezabudnite si pri opaľovaní dať masku z tváre dolu 😀