Top trendy pre PPC reklamu v roku 2022 alebo na aké zmeny sa pripraviť?

  Čo je to PPC reklama už viete nejaký ten rôčik, no snažíte sa v tejto...

Marketingová stratégia pre Facebook v 5 + 1 krokoch

  Takmer 2 miliardy užívateľov denne. To je skvelá zákaznícka základňa. Bolo...

Správne písanie titulkov: 4 najčastejšie chyby, ktorým sa vyvarovať

  Myslíte si, že vám písanie titulkov ide? Snažíte sa, aby boli pútavé a...

SEO pluginy: Yoast vs Rank Math

  Ktorý sa vám viac oplatí a prečo? Yoast SEO plugin má výrazné meno vo...

Analýza kľúčových slov pre PPC kampaň: ako pri nej postupovať?

  Analýza kľúčových slov je potrebná pre viacero oblastí marketingu. Patria...

Kľúčové slová v texte – ako ich mať zapracované v správnej miere?

  Tvoríte nové texty na blog alebo externe a zamýšľate sa nad zapracovaním...

Pomlčka verzus spojovník: Hlavné rozdiely, plus ako ich správne používať

  Často sa stretávame s tým, že sa zamieňa používanie pomlčky a spojovníka....

5 výhod Facebook dynamického remarketingu pre vaše reklamy

  Chcete prilákať svojich potenciálnych zákazníkov späť pomocou dynamického...

Rozdielne alebo nepresné meranie konverzií: 8 prípadov, kedy sa s nimi môžete stretnúť

Pozeráte do Google Ads a následne do Google Analytics a nepozdáva sa vám počet...

Problémy s indexáciou stránok v Google: Najčastejšie dôvody a riešenia

  Indexácia stránok je základným predpokladom pre úspech v SEO. Ak Google...

6 platforiem pre tvorbu blogu: na ktorých sa oplatí začať písať?

  Blog je skvelým prostriedkom na získavanie nových kontaktov a...

Ban reklamného účtu na Facebooku

  Ako postupovať, koho kontaktovať, ako dlho trvá odblokovanie? Ak...