Ako zlepšiť texty na vašom webe

Jednoduché návrhy, ktoré pomôžu vášmu obsahovému...

Čo je to copywriting?

Som copywriter, kto je viac? Dovoľte mi vysvetliť vám, čo je ten copywriting...

Kedy je čas na rebranding?

  Pokiaľ vám otázka ohľadom rebrandingu behá v hlave už dlhšie,...

Typológia klienta

alebo Ako sa nezblázniť na pozícii account manažéra Zručnosti sú...

Keď slovo „stážista“ nie je nadávka

alebo Ako nazbierať skúsenosti bez stresu a so cťou Skončili – alebo...

Kniha – najlepší priateľ copywritera

alebo Prečo a ako pravidelné čítanie zlepší vaše písanie Okej, berte...

SEO je beh na dlhé trate: Prečo je to tak?

Za každým úspechom je veľa námahy a veľa času, ktorý mu musíte obetovať. Vo...

Najzaujímavejšie hľadané výrazy

alebo Čo dokáže pobaviť PPC-čkara Desiatky analýz, tisíce kľúčových slov...

O chybách a nepresnostiach v online texte alebo prečo kontrolovať raz skrátka nestačí

Stáva sa. Dostanete text, preletíte ho, nájdete niekoľko preklepov,...

Firemný vizuál vždy na prvom mieste!

alebo Keď je v hre vaša firemná identita, grafické kompromisy musia bokom...

7 absolútne bežných, ale bohužiaľ jazykovo nesprávnych slovných zvratov

alebo Tomuto sa v texte radšej vyhnite, vášmu slovenčinárovi sa z toho otvára...

Čo najrýchlejšie vymeňte „Boost Button“ za Business Manager!

alebo Ako na správu kampaní efektívnejšie & profesionálnejšie...