Čo je to copywriting?

Som copywriter, kto je viac? Dovoľte mi vysvetliť vám, čo je ten copywriting...

Kedy je čas na rebranding?

  Pokiaľ vám otázka ohľadom rebrandingu behá v hlave už dlhšie,...

Typológia klienta

alebo Ako sa nezblázniť na pozícii account manažéra Zručnosti sú...

Keď slovo „stážista“ nie je nadávka

alebo Ako nazbierať skúsenosti bez stresu a so cťou Skončili – alebo...

Kniha – najlepší priateľ copywritera

alebo Prečo a ako pravidelné čítanie zlepší vaše písanie Okej, berte...

SEO je beh na dlhé trate: Prečo je to tak?

Za každým úspechom je veľa námahy a veľa času, ktorý mu musíte obetovať. Vo...

Najzaujímavejšie hľadané výrazy

alebo Čo dokáže pobaviť PPC-čkara Desiatky analýz, tisíce kľúčových slov...

O chybách a nepresnostiach v online texte alebo prečo kontrolovať raz skrátka nestačí

Stáva sa. Dostanete text, preletíte ho, nájdete niekoľko preklepov,...

Firemný vizuál vždy na prvom mieste!

alebo Keď je v hre vaša firemná identita, grafické kompromisy musia bokom...

7 absolútne bežných, ale bohužiaľ jazykovo nesprávnych slovných zvratov

alebo Tomuto sa v texte radšej vyhnite, vášmu slovenčinárovi sa z toho otvára...

Čo najrýchlejšie vymeňte „Boost Button“ za Business Manager!

alebo Ako na správu kampaní efektívnejšie & profesionálnejšie...

Korona? Hlavne nevypínajte marketing!

alebo Prečo je reklama najlepším nástrojom proti kríze Prvá, druhá,...