SEO pluginy: Yoast vs Rank Math 9. septembra 2022 Beáta Faberová SEO Ktorý sa vám viac oplatí a prečo? Yoast SEO plugin má výrazné meno vo WordPresse od jeho počiatkov. [...] Čítať viac
Analýza kľúčových slov pre PPC kampaň: Ako pri nej postupovať? 25. augusta 2022 Adam Dzurenda PPC Analýza kľúčových slov je potrebná pre viacero oblastí marketingu. Patria sem aj PPC kampane. V čom je výber [...] Čítať viac
Kľúčové slová v texte: Ako ich mať zapracované v správnej miere? 23. augusta 2022 Beáta Faberová SEO Tvoríte nové texty na blog alebo externe a zamýšľate sa nad zapracovaním kľúčových slov? Prípadne ste sa podujali [...] Čítať viac
Pomlčka verzus spojovník: Hlavné rozdiely, plus ako ich správne používať 18. augusta 2022 Šimon Briatka Obsah Často sa stretávame s tým, že sa zamieňa používanie pomlčky a spojovníka. Vyzerajú síce podobne, preto sa môže [...] Čítať viac
5 výhod Facebook dynamického remarketingu pre vaše reklamy 5. augusta 2022 Erik Kubiňan Marketing Chcete prilákať svojich potenciálnych zákazníkov späť pomocou dynamického remarketingu? Využite na to Facebook. PPC reklama na tejto sociálnej [...] Čítať viac
Rozdielne alebo nepresné meranie konverzií: 8 prípadov, kedy sa s nimi môžete stretnúť 27. júla 2022 Dávid Tamáš PPC Pozeráte do Google Ads a následne do Google Analytics a nepozdáva sa vám počet konverzií či percentuálna miera [...] Čítať viac
Problémy s indexáciou stránok v Google: Najčastejšie dôvody a riešenia 27. júla 2022 Beáta Faberová SEO Indexácia stránok je základným predpokladom pre úspech v SEO. Ak Google index nevie o niektorých URL z vášho [...] Čítať viac
6 platforiem pre tvorbu blogu: Na ktorých sa oplatí začať písať? 14. júla 2022 Šimon Briatka Obsah Blog je skvelým prostriedkom na získavanie nových kontaktov a príležitostí. Zviditeľnenie sa. Radi by ste si založili blog, [...] Čítať viac