Keď slovo „stážista“ nie je nadávka

alebo Ako nazbierať skúsenosti bez stresu a so cťou

Skončili – alebo pomaly končia – vaše študentské dni a vy sa zamýšľate nad tým, čo ďalej? Čo budem robiť? Ako bude vyzerať môj život? Samozrejme. To isté som si hovorila pred rokom aj ja. Skončila som vysokú školu a do hlavy sa mi nahrnulo mimoriadne veľa otázok bez odpovedí. Diplom mám, a čo teraz? Kam budú smerovať moje kroky? 

Kvantá životopisov, ktoré nikam nevedú?

Pútavý životopis, ktorý vystihoval moje najlepšie JA, obstojná fotka a skúsenosti. Skúsenosti?! Nebolo ich veľa. Nič to, hor sa odosielať cévéčka. Posielate a posielate. Zopár odpovedí vám síce do schránky dorazí, no veľmi sa z nich netešíte. Kvôli nedostatku skúseností a praxe v obdobných povolaniach nie ste vhodným kandidátom. Je možné, že ste sa dostali do podobnej situácie aj vy, preto nezúfajte, prichádza riešenie, ktoré všetko napraví. Týmto riešením je stáž! Máte túto možnosť, alebo ste ju zazreli pri hľadaní práce na internete? Vyskúšajte ju.

Všetko, čo poznáte

Dostal som možnosť stážovať v HIGH 5 STUDIO.  Ono človeku sa ľahšie vstáva „do práce“, keď vie, že sa ide opäť vlastne učiť a všetci s tým rátajú. Nikto nebude kričať, že niečo neviete. Jednoducho dobrý pocit.

Veľký zošit na poznámky, káva a vstrebávanie nových informácií. Také boli moje prvé dni v agentúre. Zvýrazňovač je stále mojím kamarátom. Postupne som prenikala do sveta Facebooku a Google Ads. Voľná a frázová zhoda mi robili zo začiatku celkom problém. Naučila som sa, že „boostovanie“ nie je cesta, ale Bussines Manager je cieľ. Warm a hot publiká, cielenia, kampane a reklamné skupiny už nie sú pre mňa cudzím pojmom. Zato vďačím svojim kolegom, ktorí ma všetko naučili. Vysvetlili mi všetky funkcie, ktoré tieto platformy ponúkajú, naučili ma ako sa pozerať na svet reklamy a hlavne ako analyticky myslieť a porozumieť dátam v Google Analytics.

Veci nepoznané dôverne známe

Pri nástupe som sa najviac tešila, že budem môcť využiť svoje nápady a návrhy na vizuály reklám. Kolegovia  ma usmernili a predali mi svoje „know-how“, rady, ako upútať publikum, čo je vhodné a čo nie. Spoločne sme vymýšľali claimy, ktoré zaujmú a predajú produkt.

Ďalšou dôležitou činnosťou, ktorú som sa počas stáže naučila je optimalizácia. Nič netrvá večne a tým sa treba riadiť aj pri spravovaní Facebook reklám aj Google Ads. Duplikovať, osamostatniť, testovať, testovať… a ešte raz testovať. Vizuál I. až VIII. Nikdy neviete, čo na vaše publikum zapôsobí najviac. V konečnom dôsledku netreba zabúdať na analýzu kľúčových slov, ktorá vás vie pobaviť, prekvapiť aj pobúriť… 😀 No a hlavne nasmerovať.

Zrazu sa ani nenazdáte a už ste na stáži nejaký ten mesiac, veci nepoznané sú pre vás dôverne známe vy stále môžete napredovať ďalej a po čase sa môžete stať plnohodnotnou súčasťou agentúrneho tímu. Mission accomplished. Keď nič iné, tak máte aspoň véééľmi dôležitú položku do životopisu. 😉

Takže, prečo ísť na stáž?

  • Všetko sa naučíte.
  • Káva zadarmo! 🙂
  • Spoločnými silami budete napredovať ďalej.
  • Nadobudnete skúsenosti, ktoré vám vysoká škola skrátka nedá.
  • Spoznáte nových inšpiratívnych ľudí.
  • Rozvíjate samých seba a svoj skill.
Dávid Tamáš
Som Google PPC špecialista so zápalom pre online reklamu a digitálny marketing. Vo svete online kampaní a PPC reklamy sa cítim ako doma. Mám hlboké porozumenie pre analýzu dát a štatistiky, a využívam tieto schopnosti na optimalizáciu kampaní a dosiahnutie najlepších výsledkov pre mojich klientov.

Obsah

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky