Klient Bellmedi sa zaoberá prírodnou kozmetikou a 100% prírodnými BIO olejmi. Základom spolupráce s klientom bola SEO optimalizácia webu a k tomu nadväzujúci aj linkbuilding. Spoluprácu sme začali v máji 2021.
V prípadovej štúdii vám ukážeme, ako sme zvýšili viditeľnosť stránky vo vyhľadávači o 365 % a klikatelnost webu o 275% v priebehu jedného roka.
Počas projektu sme sa pravidelne venovali najmä týmto činnostiam:
Úvodným krokom pri začatí spolupráce v rámci SEO u nás v marketingovej agentúre High5 je vždy SEO audit, ktorý nám dá náhľad v akom stave je aktuálne web z technického aj obsahového hľadiska. Výsledky SEO auditu sme zapracovali a technicky vyladili.
Druhý krok bola analýza kľúčových slov, z ktorých nám vyšli relevantné kľúčové slová. Kľúčové slová sme vybrali nie len podľa vyhľadávanosti ale aj konkurenčnosti. Cieľom bolo dostať relevantné kľúčové slová do obsahu, aby sa začali umiestňovať v organickom vyhľadávaní.
Obsah sme optimalizovali nie len úpravou textov podkategórií ale aj napĺňaním blogovej sekcie relevantnými blogmi vyladenými podľa pravidiel SEO. Postupne sme pre každú podstránku navrhli meta tittles, descriptions a optimalizovali H1 nadpisy. Všetky podstatné podstránky sme pospájali interným linkbuildingom a neusátle pracujeme s linkbuildingovou stratégiou.
Naše aktivity viedli k značnému nárastu organickej návštevnosti a dôležitých konverzií na webe.
zdroj: Ahrefs.com
Pozície kľúčových slov
Zdroj: Ahrefs.com
Pri kvartálnom porovnaní (1-3/22 vs 1-3/23) sme
zistili, že sa nám podarilo zvýšiť viditeľnosť stránky v organickom vyhľadávaní o 382%
Celkové zobrazenia webu január 22-23
Pri porovnaní sme zistili, že kliknutia na web sa medziročne zvýšili o 291%
Priemerná pozícia sa zvýšila o cca 49%
CELKOVÝ POČET ORGANICKÝCH KW
996
POČET KW NA PRVEJ STRÁNKE V SERP
107
POČET KW DO 3.MIESTA V SERP
23
Bellmedi je jeden z našich príkladov, ako sme vďaka dobrej SEO stratégii priniesli klientovi vyššiu návštevnosť ako aj obraty z organického vyhľadávania. Dostali sme brand do širšieho povedomia, nielen vďaka SEO ale aj spolupráci s ostatnými kanálmi ako Google ads a Facebook. Spolupráca úspešne naďalej pokračuje a my sa tešíme na ďalšie poznatky a zistenia kam bude náš klient smerovať.
Ak vás zaujímajú aj ďalšie výsledky našej marketingovej agentúry – pozrite si aj ďalšie case studies.