Súťaž na Facebooku – pozor, aby ste neporušili podmienky!

Vytvoriť súťaž na Facebooku sa môže zdať ako jednoduchý spôsob získavania nových fanúšikov a spätnej väzby. Vedeli ste ale, že aj pri jej tvorbe sa musíte riadiť určitými pravidlami? Prečítajte si, čo Facebook v rámci súťaží povoľuje a vyhnete sa zablokovaniu stránky alebo zrušeniu účtu, ktorý ste poctivo budovali.

Čo musí Facebook súťaž obsahovať?

  • Informácie o tom, kto súťaž usporadúva a tiež upozornenie, že nie je spravovaná alebo sponzorovaná samotnou spoločnosťou FacebookInc.
  • Podmienky a pravidlá súťaže.

Ako propagovať súťaž u fanúšikov?

Súťaž môžete propagovať na timeline-ploche vašej firemnej stránky, nikdy nevyhlasujte súťaž na osobnej stránke.

Čo môžete od fanúšikov požadovať?

Pre možnosť vstúpiť do súťaže môžu fanúšikovia:

  • označiť súťažný príspevok alebo stránku like-om(stránku iba v prípade, ak je Like na stránku ako jeden bod z podmienok vstupu do súťaže)
  • pridať komentár alebo príspevok do vlákna pod súťažný príspevok alebo na stránku
  • zaslať správu vašej stránke
  • Like je pritom možné použiť ako hlasovací mechanizmus.

Chcete spraviť Facebook súťaž? Napíšte nám! Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky

Ako kontaktovať víťaza súťaže?

  • Vytvorte nový príspevok s vyhlásením výsledkov súťaže
  • Pridajte komentár aj do vlákna pod samotným súťažným príspevkom (odkazujte na nový príspevok s výsledkami)
  • Vyhláste víťaza aj na svojej webovej stránke a kontaktujte ho e-mailom

Čo v súťaži NESMIETE!

Nepoužívajte váš osobný profil. Súťaž môže prebiehať iba na facebookovej stránke spoločnosti alebo firmy. Súťaž nemôžete podmieniť zdieľaním príspevku na profil-timeline užívateľa (alebo jeho priateľov). Nevyzývajte súťažiacich, aby na súťažnom obrázku alebo príspevku označovali seba alebo svojich priateľov, výmenou za šancu na výhru.

Pomerne veľa stránok tieto podmienky ignoruje. Následne ich ale prekvapí, ak je ich stránka zablokovaná a účet zrušený. Dbajte teda na to, aby vaša súťaž spĺňala pravidlá Facebooku. Viac sa môžete dozvedieť priamo na tomto odkaze: https://www.facebook.com/page_guidelines.php.

Plánujete rozbehnúť vlastnú Facebook súťaž? Alebo chcete vyťažiť zo svojho Facebooku maximum? Vyžiadajte si nezáväznú konzultáciu

Rostyslav Chonka
Ahoj, v High5 držím titul Facebook špecialista💦 Každý deň sa venujem optimalizácii reklamných kampaní a sledujem nové trendy, aby som prispel k potrebám našich klientov⚡️ Mojím cieľom je zabezpečiť, aby každý biznis mal čo najviac leadov za nižšiu cenu a čo najviac predajov s vysokým ROAS a nízkym PNO💥

Obsah

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky