Inovatívna P2P platforma, fungujúca na princípe kolektívneho požičiavania. Spája ľudí, ktorí si potrebujú požičať s ľuďmi, ktorí môžu požičať a investovať do pôžičiek.
Spolupráca s klientom Wishmaker začala ako s neznámou značkou, novým webom a novým hráčom na trhu P2P. Na prípadovej štúdii v krátkosti predstavíme, ako sme v rámci spolupráce od novembra 2020, s našimi SEO aktivitami zvýšili v priebehu roka 2021 viditeľnosť stránky vo vyhľadávaní o 1 808 %.
V novembri 2020 sme započali spoluprácu v rámci marketingových a SEO služieb, kde web Wishmaker.sk fungoval už cca pol roka. No bez aktivít, ktoré by ho posúvali, hlavne z hľadiska návštevnosti webu a jeho zlepšenia pozícii v Google.
Prvým krokom bolo vykonanie kompletného SEO auditu a následne zapracovanie nájdených chýb, aby sme zabezpečili technické vyladenie webu pre SEO. Podľa analýzy kľúčových slov sme vyhodnotili potrebu zapracovania kľúčových slov na jednotlivé podstránky. Už v tejto fáze nám bolo oznámené, že klient chystá redizajn webu, preto sme s obsahovou stratégiou pracovali veľmi dôkladne a aktívne sme vyčlenili kľúčové slová pre jednotlivé podstránky, ktoré sa časom prerábali.
Cieľom nového obsahu bolo zviditeľnenie vo vyhľadávači so zvolenými kľúčovými slovami, ktoré sme zapracovávali s ohľadom na konkurenčnosť.
Správnym výberom kľúčových slov sa optimalizoval obsah, vytvorili sa nové podstránky a napĺňal sa blog blogovými článkami vyladenými podľa pravidiel SEO.
Pre každú podstránku sme navrhli meta tittles, descriptions a optimalizovali H1 nadpisy. Určite nezabudnime na linkbuilding, s ktorým sa pracovalo celú dobu, od nadviazania spolupráce.
V období január 2021-2022 sa nám podarilo zvýšiť viditeľnosť stránky vo vyhľadávaní o 1 808 % (pri porovnaní januára 21 a 22).
Celkové zobrazenia webu január 21-22
Používatelia, ktorí prišli z organického vyhľadávania sa medziročne zvýšil o 524 %.
V novembri 2021 sa preklopil nový web, kde sme kompletne rozdelili kľúčové slová na podstránky a optimalizoval web pre vyhľadávače.
Presne v tomto mesiaci vidno pekne aj bod zlomu k vyššej zobrazovanosti webu.
Taktiež je jasne viditeľné aj koľko kľúčových slov sa nachádza na prvých pozíciách. Konkrétne od novembra sa kľúčové slová viac začali umiestňovať na prvých pozíciách (1-3), ako to mu bolo predtým.
Za skutočne krátky čas sme sa dostali na popredné pozície pri desiatkach dôležitých kľúčových slov, z čoho niektoré vo výsledkoch vyhľadávania stúpli až o 50 pozícií.
SEO aktivity priniesli očakávané výsledky a vďaka správnej optimalizácii sme dosiahli stúpajúcu tendenciu návštevnosti webu v organickom vyhľadávaní v Google.
Ak vás zaujímajú aj ďalšie výsledky našej marketingovej agentúry – pozrite si aj ďalšie case studies.