Bolo potrebné vypracovať rozsiahlu digitálnu komunikačnú stratégiu s jasne definovanými mikro cieľmi a cieľmi pre jednotlivé kanály vrátane Google Ads kampaní. Cieľom bolo aj zviditeľnenie nového obsahu vo vyhľadávači so zvolenými kľúčovými slovami, ktoré sme zapracovávali s ohľadom na konkurenčnosť.
Peer-to-peer platforma Wishmaker je novým hráčom na malom trhu zdieľaných pôžičiek. Ide o miesto, kde si môžu požičať ľudia od ľudí, ktorí sú ochotní investovať do pôžičiek.
Keďže platforma Wishmaker bola na trhu nová, najprv potrebovala zvýšiť povedomie o nej. Bolo potrebné vypracovať rozsiahlu digitálnu komunikačnú stratégiu s jasne definovanými mikro cieľmi a cieľmi pre jednotlivé kanály, vrátane Google Ads kampaní.
Najväčším problémom pri finančných službách a produktoch je, že ľudia v ne nedôverujú. Taktiež sme v rámci Google Ads kampaní disponovali nižším budgetom než sme navrhovali. Ďalej sme sa museli vysporiadať s nízkymi vyhľadávanosťami relevantných výrazov, ako napríklad „P2P pôžičky“ a nerelevantných brandových výrazov, ako napríklad „Wishmaker film“.
Všeobecne pre nové projekty je jedným z hlavných pilierov komunikácie byť viditeľný. To bolo aj naším cieľom, a preto jedným z pilierov kampaní bola potreba tvorby analýzy kľúčových slov a cielenia na výrazy podľa relevantnosti.
V rámci komunikácie kampaní prostredníctvom bannerov, sme sa snažili dodržať jednotnú vizuálnu komunikáciu v nadväznosti na vizuál webu Wishmaker. Taktiež bolo potrebné zachovávať konzistentnosť grafických elementov a typografie vizuálov pre rýchlejšie budovanie firemnej identity.
Pri A/B testovaní sa snažíme zistiť, ako interagujú používatelia s rôznymi variantmi vizuálov v reálnom čase. Pri platforme Wishmaker sa nám potvrdilo, že používatelia viac interagujú s vizuálmi, ktoré nie sú „klišé“, hlavne ak ide o finančníctvo.
Optimalizácia kampaní a najmä optimalizácia kľúčových slovíčok, je častokrát podceňovaná činnosť, kvôli jej prácnosti či monotónnosti. Nám sa však podarilo vďaka týmto úkonom po roku optimalizácií v obsahovej a vyhľadávacej sieti znížiť cenu za klik síce len o 0,03 €, avšak zvýšiť o 100 percent mieru zobrazenia na prvej pozícii, a tým pádom aj zvýšiť počet kliknutí v rámci rovnakého budgetu. Zároveň sme dosiahli zvýšenie miery preklikovosti.
Ak vás zaujímajú aj ďalšie výsledky našej marketingovej agentúry – pozrite si aj ďalšie case studies.