Skóre kvality, je kritickým faktorom pre PPC reklamy, najmä v rámci Google Ads. Toto hodnotenie, stanovené spoločnosťou Google, zhodnocuje relevanciu a kvalitu kľúčových slov a reklám v kampaniach PPC. Zohľadňuje faktory ako miera prekliknutia (CTR), relevancia kľúčových slov a reklám, kvalita vstupnej stránky a doterajší výkon účtu Google Ads. Vyššie hodnotenie kvality vedie k nižším nákladom a lepšiemu umiestneniu reklamy v reklamnej aukcii. Zlepšenie skóre kvality je často spojené s lepším zaradením reklám a nižšími nákladmi. To môže byť dosiahnuté zvýšením relevancie a kvality kľúčových slov, reklám a vstupných stránok. Napriek tomu neexistuje jednotný postup na zvýšenie skóre kvality, no dôraz na relevanciu a kvalitu sa zvyčajne ukáže ako účinný spôsob na dosiahnutie lepších výsledkov.