Quality score

Skóre kvality, je kritickým faktorom pre PPC reklamy, najmä v rámci Google Ads. Toto hodnotenie, stanovené spoločnosťou Google, zhodnocuje relevanciu a kvalitu kľúčových slov a reklám v kampaniach PPC. Zohľadňuje faktory ako miera prekliknutia (CTR), relevancia kľúčových slov a reklám, kvalita vstupnej stránky a doterajší výkon účtu Google Ads. Vyššie hodnotenie kvality vedie k nižším nákladom a lepšiemu umiestneniu reklamy v reklamnej aukcii. Zlepšenie skóre kvality je často spojené s lepším zaradením reklám a nižšími nákladmi. To môže byť dosiahnuté zvýšením relevancie a kvality kľúčových slov, reklám a vstupných stránok. Napriek tomu neexistuje jednotný postup na zvýšenie skóre kvality, no dôraz na relevanciu a kvalitu sa zvyčajne ukáže ako účinný spôsob na dosiahnutie lepších výsledkov.

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky