Existujú dve kategórie SEO optimalizácie, resp. metódy. On page a Off page. Viete, ktoré z nich čo zahŕňa? Kam patrí samotný linkbuilding, meta title a description? Pri budovaní vašej SEO stratégie bude potrebné, aby ste sa v tom vyznali. Detailne. Rozdeľme si SEO techniky a spravme si v tom jasno. Aby ste si už viac nekládli otázku: „Linkbuilding. Viem, čo to je. Ale vlastne, čo všetko obnášajú tieto aktivity a kam patria?”
Vzťahuje sa na všetky SEO prvky na vašej webovej stránke. Tie, ktoré ovplyvňujú vaše pozície v Google. Patria sem zapracované kľúčové slová v texte podstránok, nadpisy stránok H1, H2, H3…, title a meta decription pre Google, URL, ale i alt tagy pri obrázkoch a ich vhodná veľkosť.
V prípade On page SEO je fajn položiť si tiež otázku, ako písať blog a prelinkovať do neho vybrané produkty. Aby ste aj takto podporili interný linkbuilding. Zlepšujte obsah vašej webovej stránky pre vyhľadávače i pre užívateľov a vaša cesta hore rebríčkom Google sa môže začať. Avšak treba mať na pamäti, že SEO je dlhodobý proces a kým sa začnú prejavovať prvé výsledky, trvá to 3-9 mesiacov.
Týka sa zase všetkých SEO prvkov mimo vášho webu. Tie majú vplyv na autoritu vašej domény (DA), autoritu stránky (PA), dôveryhodnosť (TF) a citačný tok (CF) vášho webu. Patria sem budovanie odkazového portfólia (SEO linkbuilding zameraný na portály s vyššou autoritou než je tá vaša), tvorba nového obsahu (publikovanie článkov na externých weboch). Zahŕňa tiež spoluprácu s rôznymi blogermi a influencermi.
Aby mal váš web cveng v SERP-e (vo výsledkoch vyhľadávania), je potrebné získať autoritu práve prostredníctvom Off page SEO aktivít.
Už viete, čo je to linkbuilding, poznáte aj rozdiely medzi On page a Off page SEO metódami, no nie ste si istí, či dokážete pokryť všetky potrebné aktivity sami? Nemáte na to kapacity, čas ani odbornosť? Pomôžeme vám. Naša agentúra High5.sk je plná špecialistov a marketingových nadšencov. Využite konzultáciu zdarma a tá vás posunie k tomu najlepšiemu riešeniu.