Najzaujímavejšie hľadané výrazy

alebo Čo dokáže pobaviť PPC-čkara

Desiatky analýz, tisíce kľúčových slov a hľadaných výrazov. Niet pochýb, že každý PPC špecialista čas od času narazí na nejaký viac či menej bizarný vyhľadávací výraz... Z vlastnej skúsenosti viem, že občas je skutočne ťažko veriť vlastným očiam. Až dovtedy, kým vedľa výrazu v kolónke: „počet mesačných vyhľadávaní“ nevidím číslo vyššie ako 10.

Toto číslo znamená, že tieto výrazy vyhľadáva viac ako 10 používateľov mesačne. O to viac som prekvapený, ak pri analýze kľúčových slov týkajúcej sa sprchových kútov bežne narazím na stovky vyhľadávaní ohľadom rôznych činností, ktoré sa dajú robiť v sprche. ?

Taktiež som sa už pri tvorbe analýzy kľúčových slov na advokátske služby stretol s výrazom, ktorý jasne hovorí o vzrastajúcich obavách dotyčných – o čom inom svedčí vyhľadávací výraz „aký je život v base“?

V tomto článku sa chcem s vami podeliť o tie najzaujímavejšie návrhy z automatického dopĺňania v Google vyhľadávaní. A keďže Google je len (síce čoraz viac) inteligentný robot, ktorý sa učí, tak tie návrhy mu predsa len niekto musel v minulosti zadať, no nie? 

Je všeobecne známe, že Slováci sú veľkí myslitelia, a preto si často kladú otázku: Prečo…?

Slovákom naozaj záleží na ekológií, no zdá sa, že máme menší problém s rybičkami…

No a je tu aj skupina ľudí, ktorí uvažujú viac pragmaticky a kladú si zaujímavú otázku ohľadom svojho životného smerovania. Pozdravujeme učiteľky… 

Je dobré, že sa ľudia vzdelávajú a hľadajú rozdiely tam, kde nie sú. Alebo sú?

Asi sa zhodneme, že ľudská bytosť je najzvedavejšia bytosť na zemi. UPOZORNENIE: neskúšajte prestať platiť úver, následky nemusia byť práve príjemné.

V predchádzajúcom screene sa ľudia pýtali na to, čo sa stane keď zjedia pleseň. V nasledujúcom sú vyhľadávania ohľadom bolesti brucha presne od tých istých používateľov…

Po bolestiach brucha prichádzajú rady od Dr. Googla.

Všetci dobre vieme, že naše ženy sú nielen pekné, ale vedia aj variť a piecť. Najradšej máme medvedie labky. 

Ach, tí naši domáci miláčikovia!

V každom prípade pozor na alobal!

A ako sa nám darí vo vzťahoch podľa Dr. Googla?

Rozdiely medzi pohlaviami sú v tomto prípade viac než očividné.

Nuž, niet sa čo čudovať, že ľudia sú znepokojení, keď sa im zrazí krém alebo majú obavy, ak vypijú alpu. No našťastie je tu Google, ktorý vám “vždy“ poradí a možno vás aj niečo naučí. No Google je len sprostredkovateľ informácií. Tie síce majú slúžiť ľuďom, no netreba zabúdať, že tieto informácie na internet pridali zase len iní „múdri“ ľudia. Ľudia, ktorí vytvárajú obsah na svojom webe tak, aby sa po stlačení  buttonu “VYHĽADAŤ“ zobrazil práve ten ich obsah.

Toto treba mať na pamäti pri každom vyhľadávanom výraze. ?

Ak potrebujete pre svoj web kvalitnú analýzu kľúčových slov či spustiť PPC kampane, neváhajte nás kontaktovať. 

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky