Cost per point

Cost per Point (CPP) je ukazovateľ, ktorý vyjadruje náklady na dosiahnutie 1 % cieľového segmentu v rámci mediálnej kampane. Ide prakticky o cenu nákupu jedného bodu v rámci sledovanej cieľovej skupiny. Tieto body sú vyjadrením účinnosti a efektivity reklamnej stratégie. Médiá, ako televízia, tlač, rádio atď., majú stanovené sadzby, ktoré určujú cenu dosiahnutia tohto jedného percenta cieľovej skupiny. Hlavným cieľom tohto hodnotenia je zistiť, či sú náklady na dosiahnutie cieľovej skupiny primerané. Podnik by mal vyhodnotiť, či investuje viac, ako je potrebné na dosiahnutie požadovaných mediálnych cieľov, a tiež, či potrebuje zvýšiť svoje investície na dosiahnutie lepších výsledkov. Stanovené sadzby umožňujú rýchle a ľahké vypočítanie nákladov na reklamnú kampaň, čo umožňuje efektívne plánovať svoj rozpočet. Napriek stanoveným sadzbám neexistuje žiadna istota, že cieľová skupina naozaj uvidí reklamu, a preto v niektorých prípadoch môže byť dosiahnutie cieľového publika menej účinné, než bolo pôvodne očakávané.

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky