Rozšírenia reklám v službe Google Ads sú účinným spôsobom, ako vyniknúť v konkurencii na súčasnom preplnenom online trhu. Pridávajú hodnotu každej reklamnej kampani a môžu pomôcť identifikovať najlepších hráčov na internete. Tieto rozšírenia reklám ovplyvňujú aj poradie reklám. Niektoré z nich musíte manuálne nastaviť, zatiaľ čo iné sa automaticky použijú podľa stanovených podmienok. Obsahom rozšírení reklám sú doplnkové informácie, ktoré rozširujú vašu reklamu a robia ju pre používateľov atraktívnejšou a užitočnejšou. Môžu obsahovať odkazy na podstránky, popisy, štruktúrované údaje, telefónne čísla, správy, umiestnenie, ceny, akcie, aplikácie, hodnotenia, obrázky a recenzie. Rozšírené reklamy zaberajú viac miesta na výsledkovej stránke vyhľadávača, čo zvyšuje šancu na získanie kliknutia. Nastavte čo najviac relevantných rozšírení a Google automaticky vyberie najúčinnejšie kombinácie pre vaše reklamy.