Positioning

Definícia

Positioning (umiestňovanie) je proces vytvárania vnímania v mysli zákazníka, ktorý je spojený s povahou podnikania firmy a ponúkaného výrobku či služby.

Popis

Je to kľúčový koncept v marketingu, ktorý sa zameriava na to, ako firma chce, aby jej značka alebo produkt bol vnímaný zákazníkmi. Ide o strategický proces, pri ktorom sa firma snaží zaujať konkrétne miesto v mysli spotrebiteľov, odlíšiť sa od konkurencie a vytvoriť si jedinečný imidž. Toto vnímanie sa formuje prostredníctvom rôznych faktorov, ako sú kvalita produktu, cena, distribučné kanály a celková komunikácia značky. Dobre zvolený positioning pomáha budovať lojalitu zákazníkov a zabezpečuje dlhodobý úspech na trhu.

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky