Gamifikácia

Gamifikácia je proces aplikovania herných princípov a mechaník na neherné aktivity s cieľom zvýšiť motiváciu, zapojenie a zmenu správania používateľov. V praxi to znamená zakomponovanie prvkov ako sú: body, odznaky a odmeny, rebríčky, úrovne, príbehy a questy, spätná väzba.

Príklady gamifikácie v marketingu:
Vernostné programy: zbieranie bodov za nákupy, ktoré sa dajú vymeniť za odmeny.
Hry a súťaže: vytváranie pútavých hier a súťaží na podporu záujmu o produkt alebo službu.
Vzdelávacie programy: gamifikácia vzdelávacích materiálov na zvýšenie motivácie a zapamätateľnosti.
Sociálne médiá: využívanie herných prvkov, ako sú lajky, zdieľania a komentáre, na podporu interakcie a engagementu.

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky