Search Engine Marketing (SEM)

SEM, čo znamená Search Engine Marketing, predstavuje súbor marketingových aktivít vykonávaných vo vyhľadávačoch a patrí medzi najúspešnejšie stratégie online marketingu. SEM sa delí na tri základné oblasti. Prvou z nich je SEO – Search Engine Optimization, druhou sú PPC systémy a tretia oblasť sa venuje preferovaným výsledkom. SEO je bezplatná forma SEM, ktorá využíva rôzne techniky na zlepšenie viditeľnosti webových stránok vo vyhľadávačoch ako zvonku, tak aj zvnútra. Platenou formou SEM sú najmä PPC (Pay Per Click) kampane, ktoré zahŕňajú sponzorované odkazy umiestnené priamo vo výsledkoch vyhľadávačov. Okrem textového obsahu sa v súčasnosti čoraz častejšie využívajú aj obrázkové produktové reklamy, známe ako Google Shopping. Úlohou marketingu vo vyhľadávačoch je obvykle získať návštevníkov na webové stránky inzerenta z vyhľadávačov (Google, Bing, Seznam) alebo z katalógov (Zoznam, Azet…). Druhotne potom marketing vo vyhľadávačoch prispieva k posilňovaniu značky a budovaniu povedomia o firme a jej produktoch. Výhodou SEM je, že jeho efektivitu je možné neustále monitorovať a optimalizovať, čím sa dosahuje maximálny výkon marketingových kampaní.

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky