TikTok Creator účet je špeciálny typ účtu určený pre jednotlivcov, ktorí chcú vytvárať a zdieľať obsah na TikToku s cieľom osloviť široké publikum a vybudovať si komunitu. Tento typ účtu poskytuje tvorcom prístup k pokročilým nástrojom a analytikám, ktoré im pomáhajú optimalizovať ich obsah, lepšie porozumieť svojim sledovateľom a zvyšovať angažovanosť.
Úplný prístup do audio knižnice. Toto je pravdepodobne najväčšia výhoda mať účet tvorcu TikTok. Budete mať plný prístup k obľúbeným skladbám, trendovým zvukovým bajtom a akémukoľvek inému zvukovému klipu dostupnému v aplikácii. Tvorcovia a influenceri môžu využiť akýkoľvek dostupný zvukový klip, ako aj vytvoriť svoj vlastný.
Schopnosť šiť a duet. Okrem toho môžu účty tvorcov spájať alebo vytvárať duety s ľubovoľným videom , čo im dáva možnosť reagovať na príbehy akéhokoľvek iného tvorcu alebo videa značky alebo sa k nim pridávať.
Prístup k analytike TikTok. Oba typy účtov TikTok majú prístup k analytike a prehľadom výkonnosti. Aby mali autori alebo osobné účty prístup k analytike, musia uverejniť aspoň jedno verejné video. Keďže analytika sa neobmedzuje len na firemné účty, ako je to v prípade iných aplikácií, jednotliví tvorcovia vďaka tomu môžu zvýšiť svoj dosah a zapojenie.
Potenciál na propagáciu videí. Účty autorov majú tiež prístup k možnosti „Propagovať“ rovnako ako značky a obchodné účty, takže môžu rozšíriť dosah niektorých svojich videí, najmä tých sponzorovaných.
Spôsobilosť pripojiť sa k fondu pre tvorcov TikTok. Účty pre tvorcov môžu získať prístup k fondu pre tvorcov TikTok ako spôsob, ako speňažiť svoj účet a byť motivovaný k vytváraniu úžasnejšieho obsahu.
Podobne môžu účty tvorcov pristupovať k programu TikTok Creator Next Program, ktorý umožňuje používateľom TikTok prijímať peňažné tipy od svojich najlepších sledovateľov.
Nie je možné pridať webovú stránku do profilu. Podnikové účty TikTok môžu okamžite pridať odkaz na webovú stránku do svojho životopisu, zatiaľ čo účty tvorcov musia zasiahnuť 1 000 sledovateľov, kým budú môcť pridať odkaz.
Správa iba natívneho účtu. Na rozdiel od firemného účtu sa účty tvorcov nemôžu pripojiť k nástrojom na správu sociálnych médií. Značky by sa mali držať obchodného účtu. Je to najmä preto, že značky môžu čeliť súdnemu sporu, ak sú skutočným podnikom a používajú hudbu bez licencie.