Ako Google hodnotí Quality Score: Kľúčové faktory a metriky 13. septembra 2024 Samuel Urbanec PPC Pri správe kampaní v Google Ads je jedným z kľúčových aspektov, ktorý môže výrazne ovplyvniť vaše výsledky, tzv.… Čítať viac
Ako funguje algoritmus na Tiktoku? 30. augusta 2024 Lívia Jankajová TikTok Tie algoritmy. Žijú si vlastným životom a my všetci sa im snažíme porozumieť. Zrejme sa nám to nikdy… Čítať viac
Brand DNA vs. brand identity: Aký je rozdiel? 30. augusta 2024 Adam Kovaľ Branding Keď hovoríme o budovaní značky, často sa stretávame v marketingu s pojmami ako „brand DNA“ a „brand identity“.… Čítať viac
Boostnite vaše SEO s ChatGPT 13. augusta 2024 Beáta Faberová SEO ChatGPT priťahuje veľa pozornosti už od jeho uvedenia na svet, čo bolo v novembri 2022 a určite ste… Čítať viac
5 tipov, ako plne využiť potenciál ChatGPT pre Meta ads 11. augusta 2024 Lívia Jankajová Facebook ChatGPT prevracia naruby každý priemysel, vrátane Facebook ads. Či už ste PPC špecialista alebo vlastník značky, tieto tipy… Čítať viac
Meta Ads vs. Google Ads: 5 kľúčových rozdielov 10. augusta 2024 Lívia Jankajová Facebook Pri rozširovaní vašich PPC kampaní na rôzne platformy môže byť rozhodovanie medzi Google Ads a Meta Ads výzvou.… Čítať viac
Zarábajte s TikTok Ads: Kompletný sprievodca pre úspešnú reklamu na Slovensku v roku 2024 9. augusta 2024 Adam Dzurenda NEWS TikTok Ads už vo svete fičí a teraz je táto platforma dostupná aj na Slovensku. Ak chcete efektívne… Čítať viac
Čo robiť, keď konverzie klesajú? Rýchle riešenia a tipy! 6. augusta 2024 Tomáš Wyka PPC Každý marketér či prevádzkovateľ eshopu sa už stretol so situáciou, keď pocítil frustráciu pri poklese konverzií a výkonu… Čítať viac
Zarábajte s TikTok Ads: Kompletný sprievodca pre úspešnú reklamu na Slovensku v roku 2024 9. augusta 2024