...

Analýza kľúčových slov

Definícia

Analýza kľúčových slov, alebo výskum kľúčových slov v online marketingu pre vyhľadávače, je proces spracovania dostupných dát, ktorý poskytuje informácie o tom, čo ľudia vo vyhľadávačoch hľadajú, v akom objeme a s akým úmyslom. Pomáha identifikovať relevantné kľúčové slová, ktoré majú potenciál prilákať cieľovú skupinu. Tento proces tiež zohľadňuje formát výstupu, ktorý ľudia preferujú pri svojom vyhľadávaní.

Popis

Analýza kľúčových slov je proces identifikácie a spracovania výrazov, ktoré môžu prilákať návštevníkov na web prostredníctvom organického alebo plateného vyhľadávania. Tento proces zvyčajne predstavuje prvý krok v rámci marketingových kampaní vo vyhľadávačoch.

Pri analýze kľúčových slov sa jednotlivé výrazy zvyčajne triedia do kategórií a podkategórií, ako aj podľa rôznych atribútov, napríklad farba produktu, lokalita alebo cieľová skupina. Jednou z kľúčových metrík je priemerná mesačná vyhľadávanosť každého výrazu.

Analýza kľúčových slov umožňuje napríklad:

  • prispôsobiť štruktúru vstupných stránok na webe,
  • získať nápady na tvorbu informačne orientovaného obsahu (najmä blogu) s cieľom zvýšiť organickú návštevnosť a povedomie o značke,
  • optimalizovať štruktúru kampaní v platenom vyhľadávaní,
  • lepšie nastaviť rozpočty pre platené vyhľadávacie kampane,
  • odhaliť nové príležitosti na rozšírenie ponúkaného tovaru či služieb,
  • vyhodnotiť potenciál iných trhov.

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.