CPM

Cena za tisíc zobrazení, skrátene označovaná ako CPM, je štandardný ukazovateľ v online reklame, ktorý vyjadruje náklady na tisíc zobrazení reklamného obsahu. Napríklad, ak je CPM stanovené na 2,00 €, inzerent zaplatí 2,00 € za každých 1 000 zobrazení svojej reklamy. V tomto prípade „M“ znamená „mille“, čo v latinčine znamená „tisíc“. CPM sa často využíva v systémoch ponúkania cien, kde označuje cenu reklamy na každých tisíc zobrazení návštevníkom webových stránok.

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44
Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53
821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596

Fakturačné údaje

IČO: 48 159 786
IČ DPH: SK2120078708
Komárnická 119/44, Bratislava, 821 02

Office

Trenčianska 704/53, 821 09 Bratislava

Kontakt

info@high5.sk
0904 876 596
© 2024 Vytvorené so ❤️ marketingovou agentúrou High5
High Five studio s.r.o.
Ochrana osobných údajov a podmienky