CPV (Cost Per View), v preklade aj ako cena za zobrazenie, predstavuje spôsob účtovania videoreklám na základe ich skutočného počtu zhliadnutí alebo interakcií. Táto metóda marketingu umožňuje inzerentom platiť iba za videá, ktoré diváci skutočne sledujú, čo je pre nich výhodné. Definícia toho, čo sa počíta ako „zobrazenie“, sa líši v závislosti od platformy. Napríklad v rámci systému Google Ads sa cena za zobrazenie neúčtuje, ak divák sleduje reklamu menej ako 30 sekúnd alebo s ňou neinteraguje, napríklad kliknutím na odkaz. Týmto spôsobom sú videoreklamy na báze CPV cenovo dostupnejšie, pretože inzerenti neplatia za divákov, ktorí rýchlo prejdú reklamu z dôvodu nezáujmu. Metóda CPV je často spojená so službou TrueView od Google, ktorá distribuuje reklamy na YouTube, ale aj iné platformy, ako napríklad Facebook, začali experimentovať s podobnými plánmi. Reklamy na báze CPV fungujú podobne ako v prípade modelu Pay-Per-Click (PPC). Inzerenti zadávajú „cenové ponuky“ pre konkrétne kľúčové slová, ktoré používatelia vyhľadávajú, a tieto ponuky sú ďalej obmedzené rôznymi metrikami, ako je fyzická poloha hľadajúceho. Inzerenti majú voľnosť experimentovať s rôznymi formátmi reklám, pričom dodržiavajú pravidlo 30 sekúnd. Môžu skúšať rôzne typy videí a formáty a platiť iba za tie, ktoré si diváci pozrú. Tento prístup inzerentom poskytuje flexibilitu a umožňuje im nájsť najefektívnejšie možnosti s minimálnymi nákladmi.