TikTok metrika je špecifický údaj, ktorý hodnotí výkonnosť vašich videí a zapojenie publika. Sledovaním týchto metrík môžete odhaliť nové príležitosti na získanie väčšieho počtu zobrazení, vylepšiť svoju marketingovú stratégiu na TikToku a efektívnejšie osloviť cieľové publikum.
TikTok štatistika je súhrn a analýza týchto metrík, ktorá poskytuje prehľad o celkovom výkone účtu, trendoch a správaní publika. Štatistiky umožňujú hlbšie porozumenie efektívnosti obsahu a marketingových kampaní.
Prehľad niekoľkých kľúčových metrík TikTok, ktoré môžete natívne vidieť v aplikácii:
Rast a šírenie virálov na TikTok sa nedeje úplne náhodou. Sledovanie výkonnosti ide ruka v ruke s vyššou angažovanosťou a pochopením toho, čo od vás diváci chcú.
1. Engagement rate
Táto metrika videa meria pomer zhliadnutí k interakciám (páči sa mi, komentáre, odpovede, zdieľania a uloženia). Zvyšovanie zapojenia TikTok ide ruka v ruke s väčším dosahom a viditeľnosťou v rámci algoritmu aplikácie.
2. Videnia
Táto metrika meria počet zhliadnutí videa. Majte na pamäti, že zhliadnutia TikTok sa započítavajú hneď, ako sa video spustí alebo sa automaticky prehrá.
3. Rast sledovateľov
Táto metrika na úrovni účtu meria rýchlosť, akou rastie vaše publikum na základe počtu získaných sledovateľov. Aj keď sledovatelia nie sú sami osebe najdôležitejšou metrikou TikTok, organické zvyšovanie počtu sledovateľov TikTok je dobrým znamením. Na druhej strane, stagnujúci rast môže byť signálom na úpravu vašej obsahovej stratégie.
4. Click-through rate
Táto metrika reklamy TikTok odzrkadľuje, koľko ľudí kliká na vaše reklamy a interaguje s nimi v porovnaní s celkovým počtom zobrazení divákov. Nízka miera prekliknutia môže byť znakom zlého zacielenia kampane alebo reklamných kreatív. Na druhej strane vysoká miera prekliknutia znamená, že vaše reklamy rezonujú u vášho cieľového publika.
5. Zdieľania
Táto metrika sleduje, ako často ľudia znova uverejňujú váš obsah alebo zdieľajú videá nezávisle s ostatnými používateľmi.
6. Demografické údaje publika
Demografia vašich sociálnych médií by mala odrážať vašu cieľovú skupinu.
7. Populárne hashtagy
Táto metrika meria, ako často sa hashtagy používajú na TikTok. Môžete napríklad vidieť, ktoré hashtagy vedú k najväčšiemu dosahu a zapojeniu vašich jednotlivých videí.