5 rád pre copywriterov
Ako na úspešný blog a efektívnu tvorbu textov Lámete si hlavu...
Google Ads pracuje na princípe pay-per-click (PPC), čo znamená, že platíte iba za kliknutia na reklamu, nie za samotné jej zobrazovanie. Vďaka PPC modelu sa naši špecialisti dokážu zamerať na správnych potencionálnych zákazníkov, ktorí majú záujem o vaše produkty a služby, pričom je možné minimalizovať cenu za takéto kliknutie a zároveň maximalizovať počet konverzií.
Pýtate sa, či to stojí za to? Google Ads umožňuje malým, stredným, ale aj veľkým podnikom zasiahnuť správne nastavenou kampaňou to „správne“ online publikum, čo je v dnešnej digitálnej dobe už nevyhnutnosť. Ponúkame návrhy rôznych marketingových stratégií, pravidelnú starostlivosť o váš účet a vytváranie zaujímavých reklám, s ktorými si získate nejedného nového zákazníka.
Konzultácia zdarma
Chceli by ste sa spýtať na podrobnosti?
Alebo máte nejakú špecifickú požiadavku?
Neviete, ktoré služby majú pre vás zmysel?
Potrebujete nezáväznú kalkuláciu alebo nám chcete ponúknuť spoluprácu?
Konzultácia zdarma
Sledujte našu pravidelne aktualizovanú blogovú sekciu a zostaňte v obraze!
Ako na úspešný blog a efektívnu tvorbu textov Lámete si hlavu...
Zvykli ste si využívať na Facebooku len vybrané formáty reklám,...
Možno ste si tento spôsob marketingu všimli najprv z druhej strany....
Čo všetko si skontrolovať pri SEO optimalizácii web stránok? ...
Ako ho správne vytvoriť a kam nasmerovať potenciálneho zákazníka? ...
AB testing verzus dynamická kreatíva – kedy sa čo viac oplatí?...
Páčilo by sa vám, keby ste sa mohli ako firma či e-shop propagovať v rámci...
Na čo všetko myslieť, aj keď nie ste PPC špecialista? Vložená investícia...
Prečo je dôležité budovať oba typy spätných...
5 jednoduchých rád pre váš účinný obsahový...
Aký zmenám sa treba prispôsobiť pri reklamných...
Čo všetko kontrolovať, kedy vyhodnocovať a prečo...