PPC reklama
Odkrojte si z koláča konkurencie a my vás dostaneme až na vrchol
Platiť len za kliky? To znie fér!
Google ads reklama sa totiž dá perfektne cieliť, výsledky sú ľahko merateľné, dáta sa dajú dobre analyzovať a nad výdavkami budete mať tiež plnú moc.
Názorná ukážkaNáš postup v 5 jednoduchých krokoch
Ciele a umenie stratégie
Len ten kto má jasný cieľ, vidí cestu a môže tak napredovať. Spoločne nastavíme relevantné ciele pre váš biznis a navrhneme vám spôsob, ako ich dosiahnuť.
Analytika a naše Google „zbrane“
Lebo na kontrole dosahovaných cieľov záleží. Na pomoc si berieme nástroje ako Google Tag Manager, Analytics, Mouseflow, Google Search Console či Google Trends. Tie nastavujeme najefektívnejšie, ako sa dá a ešte o kúsok viac.
Návrh a štruktúra Google Ads / PPC kampaní
Aby vaša online reklama fungovala, potrebujete detailnú štruktúru kľúčových slov, kampaní, kreatív, publík či typov kampaní. Tie sú založené na analýze kľúčových slov, konkurencie aj stanovených cieľov.
Pravidelná optimalizácia
O vaše kampane sa staráme celý čas. Reagujeme na sezónnosť a konkurenciu tak, aby bola online reklama efektívna na úplné maximum.
Výsledky, ktoré robia majstra
Zhodnotenie kampaní je čerešničkou našej práce. Ale ani tu ešte nekončíme. Ďalej zhodnotíme dáta a navrhujeme spoločné riešenia, ako ich ešte posunúť v dosahovaní nastavených cieľov.
PPC kampaň jednoducho musíte mať!
Detailné cielenie
Nie je nič lepšie, ako môcť sa prihovoriť tej správnej cieľovke. Vďaka Google reklame nenecháme nič na náhodu a oslovíme presne toho, koho budete potrebovať.
Perfektná efektívnosť
Koľko peňazí chcete minúť určujete vopred. My vám povieme, koľko vás stojí jeden klik a koľko tržieb vám priniesol. Neprehľadné sa tak s PPC reklamou premení na dokonale prehľadné.
Super analýza
Chcete vždy presne vedieť, na čom ste? S reklamou na Googli budete. Na základe zozbieraných dát uvidíte, čo vám prinieslo najväčšie zisky a čo fungovalo najlepšie.
Vraj ste už z kampaní vytlačili maximum?
Tak na to sa pozrieme! Stačí jeden klik a audit vašej Google kampane máte od nás zadarmo.
Audit Google ads ZDARMABez svojej PPC reklamy neodchádzajte
-
Google shopping ads
Presvedčia ľudí, aby u vás nakúpili.
-
Bannerová reklama
Zvýšia znalosť značky tam, kde je vaša cieľovka.
-
Vyhľadavácie kampane
Dostanú vás v správnom čase na správne miesto.
-
Dynamický remarketing
Pripomenie klientom, aby dokončili, čo začali.
-
Youtube kampane
Oslovia zákazníkov na mieste, kde radi trávia čas.
-
Lokálne kampane
Zobrazia sa v okolí adresy vášho pôsobenia.
A máme toho v rukáve oveľa viac
-
Založenie a nastavenie GTM
-
Založenie a nastavenie GA4
-
Audit Google Ads
-
Zapracovanie GDPR na stránky
-
Sklik a Heureka
-
Mergado oprava feedov
High5 je Google Partner
Klienti, ktorí sa nám zverili do rúk
Páči sa vám, čo vidíte? Pozrite si viac našich referencií.
Chcem vidieť case studyČasto kladené otázky
Google ads čo to je?
Google ads sú online reklamné platformy, ktoré umožňujú firmám zobrazovať svoje reklamy na rôznych webových stránkach a vyhľadávacích sieťach Google. Tieto reklamy sa zobrazujú na základe vyhľadávania kľúčových slov a záujmov používateľov.
Ako zistiť kľúčové slová?
Kľúčové slová môžete zistiť pomocou analýzy textu a identifikácie slov, ktoré sú najčastejšie používané alebo sú najdôležitejšie pre daný obsah. Taktiež môžete použiť nástroje na analýzu kľúčových slov, ktoré vám pomôžu identifikovať relevantné slová pre daný text.
Aké kanály zahŕňa PMax?
Performace Max (PMax) je typ kampane, ktorý dokáže zobrazovať reklamy na všetkých kanáloch platformy Google Ads, vrátane vyhľadávania, nákupov, YouTube, obsahovej siete, objavovaní, Gmail a v mapách.
Stojí Google ads ešte za to?
Či sú Google reklamy ešte stále efektívne, závisí od mnohých faktorov, vrátane vašich cieľov, odvetvia, cieľovej skupiny a efektívnosti vašich reklamných kampaní. Je vhodné pravidelne vykonávať analýzu návratnosti investícií (ROI) a sledovať výkonnosť reklám, aby ste mohli rozhodovať o tom, či sú Google reklamy stále vhodným nástrojom pre vašu marketingovú stratégiu.
Môžem robiť remarketing v reklamách Google?
Áno, môžete robiť remarketing v reklamách Google. Remarketing je digitálna reklamná stratégia, ktorá umožňuje inzerentom oslovovať ľudí, ktorí už navštívili ich webové stránky alebo interagovali s ich aplikáciou. Táto forma cieľovanej reklamy umožňuje inzerentom osloviť potenciálnych zákazníkov, ktorí prejavili záujem o produkt alebo službu, ale nerealizovali žiadnu konverziu. Remarketing môže byť štandardný, dynamický, na základe e-mailových zoznamov, alebo na YouTube.