5 rád pre copywriterov
Ako na úspešný blog a efektívnu tvorbu textov Lámete si hlavu...
Facebook a Instagram sú naša parketa! Prenechajte nám správu vašich účtov na sociálnych sieťach – vyrobíme vám originálny a pútavý obsah, ktorý bude do detailu prispôsobený cieľovej skupine. Inšpiratívne odprezentujeme vaše podnikanie a vyzdvihneme jedinečné aspekty vášho produktu či služby.
Cesta k úspechu začína tvorbou obsahu, ktorý bude zaujímavý pre návštevníkov vašich sociálnych sietí. Hoci používatelia primárne na Facebooku či Instagrame hľadajú zábavu a oddych, ide o dôležitý predajný kanál, ktorý dokáže byť neuveriteľne ziskový – ak sa vám podarí zaujať a získať pozornosť návštevníkov. Prenechajte túto úlohu profesionálom!
Marketing na sociálnych sieťach však nie je len o pridávaní príspevkov a ich následnom “boostovaní”, ktoré odbavíte troma kliknutiami. Komunikujte svoju značku, budujte vzťah s návštevníkmi a robte z nich klientov a zákazníkov! Vhodným nastavením správy vašej stránky, tvorbou zaujímavého obsahu a kampaní docielite nárast zákazníkov, konverzií i ziskov.
Konzultácia zdarma
Konzultácia zdarma
Chceli by ste sa spýtať na podrobnosti?
Alebo máte nejakú špecifickú požiadavku?
Neviete, ktoré služby majú pre vás zmysel?
Potrebujete nezáväznú kalkuláciu alebo nám chcete ponúknuť spoluprácu?
Konzultácia zdarma
Sledujte našu pravidelne aktualizovanú blogovú sekciu a zostaňte v obraze!
Ako na úspešný blog a efektívnu tvorbu textov Lámete si hlavu...
Zvykli ste si využívať na Facebooku len vybrané formáty reklám,...
Možno ste si tento spôsob marketingu všimli najprv z druhej strany....
Čo všetko si skontrolovať pri SEO optimalizácii web stránok? ...
Ako ho správne vytvoriť a kam nasmerovať potenciálneho zákazníka? ...
AB testing verzus dynamická kreatíva – kedy sa čo viac oplatí?...
Páčilo by sa vám, keby ste sa mohli ako firma či e-shop propagovať v rámci...
Na čo všetko myslieť, aj keď nie ste PPC špecialista? Vložená investícia...
Prečo je dôležité budovať oba typy spätných...
5 jednoduchých rád pre váš účinný obsahový...
Aký zmenám sa treba prispôsobiť pri reklamných...
Čo všetko kontrolovať, kedy vyhodnocovať a prečo...