Hlavné SEO parametre a ich dĺžka 22. apríla 2022 Beáta Faberová SEO Čo všetko si skontrolovať pri SEO optimalizácii web stránok? Medzi hlavné SEO parametre zaraďujeme meta title a description.… Čítať viac
Efektívne call to action v texte 19. apríla 2022 Kristián Mockovčiak Obsah Ako ho správne vytvoriť a kam nasmerovať potenciálneho zákazníka? Bez konverzií to v marketingu nejde. Ak ich chcete… Čítať viac
Testovanie reklamy na Facebooku 6. apríla 2022 Rostyslav Chonka Facebook AB testing verzus dynamická kreatíva – kedy sa čo viac oplatí? Možno sa vám zdá FB reklama v… Čítať viac
Profi správa PPC kampane 25. marca 2022 Rostyslav Chonka PPC Na čo všetko myslieť, aj keď nie ste PPC špecialista? Vložená investícia do PPC reklám sa vám vráti… Čítať viac
Externý a interný linkbuilding 17. marca 2022 Beáta Faberová SEO Prečo je dôležité budovať oba typy spätných odkazov? Spätné odkazy vám vo svete SEO dokážu priniesť lepšiu viditeľnosť,… Čítať viac
Priblížte produkt zákazníkovi cez text 11. marca 2022 Kristián Mockovčiak Marketing 5 jednoduchých rád pre váš účinný obsahový marketing Zákazník si len ťažko kúpi niečo, čo nepozná a nemá… Čítať viac
Možnosti cielenia Facebook reklamy na rok 2022 3. marca 2022 Rostyslav Chonka Facebook Aký zmenám sa treba prispôsobiť pri reklamných kampaniach? Spoločnosť Facebook sa premenovala na Meta, no to zďaleka nie… Čítať viac
5 krokov, ako na efektívnu PPC kampaň 23. februára 2022 Adam Dzurenda PPC Čo všetko kontrolovať, kedy vyhodnocovať a prečo sa oplatia rozšírenia? PPC reklama sa môže zobrazovať nad prirodzenými výsledkami… Čítať viac